Monday, January 11, 2010

Fuhh.. Lamanya..!

Salam kepada semua sahabat seperjuangan..

Erm.., lama benar rasanya tidak menjengah ke ruangan ini dan meng'update' blog nie.. Rindu rasanya kepada sahabat-sahabat dan penulisan sahabat semua.. Seribu kemaafan kerana tidak dapat bersama kalian dalam ruangan yang sebelum ini dek kerana kesibukan saya memasuki alam baru..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah swt. kerana dengan izinNya dapat saya menyambungkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi dan ini juga adalah hasil daripada berkat doa ibubapa serta sokongan sahabat semua.. Syukran jazilan khatira saya ucapkan...

Sekarang ini, masih lagi dalam keadaan yang serabut sikit dan belum teratur pengurusan jadual.. Mungkin itu kerana kekhilafan saya sendiri.. InsyaAllah, lepas ini saya akan menyusun dengan lebih teratur segala pengurusan di sini dan dalam waqid(keadaan) baru ini akan saya sesuaikan...

Harap sahabat semua dapat doakan..

Sirru Ala Barakatillah..
Wassalam..

0 comments:

Post a Comment

MUJAHIDDIN MUDA © 2008 Template by:
SkinCorner