Monday, April 20, 2009

KONSERT MUHASABAH BERSAMA 'IN-TEAM' DI POLISAS



Pada 19 April, ( semalam ) satu kumpulan nasyid yang sangat di kenali di antara golongan muda mahupun yang sudah berumur "IN-TEAM" telah mengadakan konsert Muhasabah yang dianjurkan oleh pihak kamsis Politeknik Sultan Haji Ahma
d Shah. Ahli Kumpulan In team yang menghadiri konsert itu ialah seramai 4 orang..( Abg Shahril, Abg Amin, Abg Rahim dan Abg Suhaimi )...


Kumpulan In-Team ketika menyampaikan lagu nasyid di POLISAS baru-baru ini



Konsert itu di hadiri lebih kurang seribu orang termasuk diri ini...hee... Aku di antara insan-insan yang meminati kumpulan nasyid ini... Siap naik pentas lagi... Hee..hee.. ( promote jap )...Masa tu kumpulan in team tanya soalan maksud satu perkataan dalam Bahasa Urdu.. Aku dah tau jawapan ( tak tau betul ke tak ) tapi tak nak naik pentas pada mulanya.. Tapi entah macam mana aku tengok tak de satu pun orang yang naik dan sahabat-sahabatku pulak paksa aku naik.. Apalagi zappp.. Entah macam mana aku dah kat atas pentas... Aku pun main hentam je jawab.. Nasib baik betul... Fuhhh..!!


Sesi autograf bersama kumpulan In-Team


Lepas tu diorang suruh aku nyanyi lagu nasyid la plak.
.. Alamak !! Jem...!! Padahal banyak lagu diorang aku hafal tapi bile masa tu jadi jem... blur..!! Aku main hentam la nyanyi lagu diaorang.. Entah betul ke tidak aku nyanyi... Kira-kira betul la kut... Aku baru perasan yang aku pakai selipar jepun je masa naik pentas tu... Patut la semua orang gelak je bile aku naik kat pentas.. Kantoi.. Selipar jepun... Malunyerrr..!!

Tapi berbaloi la jugak,,, Dapat la Album DVD baru kumpulan IN-TEAM... Free... Siap tanda tangan diorang lagi.. Tajuk Album DVD tu " ALLAHURABBI "..
Menampilkan penampilan istimewa Saudara Hisyam ( Deaharty ) ex- In Team dengan Saudara Suhaimi ex In team yang sekarang nie dengan album solo... Terdapat 10 track lagu semuanya... Semuanya best-best.. Kepada sahabat-sahabat boleh la dapatkan kat pasaran sekarang...

"ALLAHURABBI".. Album terbaru kumpulan In- Team


Dan yang terakhir sekali.. Taniah wa syukaran jazilan..!! Kepada kumpulan In Team kerana telah membuat yang terbaik pada konsert muhasabah itu.. Banyak yang dapat kami kongsi bersama dengan Abang-abang kumpulan In Team nie.. Semuanya sporting habis.. Semoga dikekalkan oleh Allah Perjuangan dakwah melalui medium nasyid ini.. Amin !!


Bersama Abang Khalil ( MESTICA ) masa konsert Mawaddah kat Polisas sebulan yang lalu..


0 comments:

Post a Comment

MUJAHIDDIN MUDA © 2008 Template by:
SkinCorner